administratie.ro

eurourbanism.ro

edumanager.ro

medicalmanager.ro

Data publicarii: Marti, 25 August 2015 Alte articole din Companii
 

Xerox aniversează 18 ani de prezență pe piața din România

xerox_5.jpgXerox, lider global pe piața serviciilor de management al documentelor şi de gestionare a proceselor de business, aniversează 18 ani de când oferă soluții complete pentru optimizarea fluxului de lucru cu documentele companiilor de toate dimensiunile și clienților individuali din România.
“Noi, la Xerox, am anticipat în permanenţă evoluţia pieţei şi nevoile clienţilor noştri, prin urmare suntem prima companie din ţară care, la sfârşitul anilor ‘90, am venit cu servicii privind managementul documentelor și al proceselor de business”, a spus Gabriel Pantelimon, General Manager, Xerox România.

“Astăzi, la aniversarea majoratului, suntem unul dintre cei mai importanţi jucători din acest segment de pe piaţa locală, toată suita de servicii oferite de noi având la bază un portofoliu extins de tehnologii de ultimă generaţie, echipamente multifuncţionale complexe şi instrumente software avansate.”

În prezent, Xerox oferă o gamă largă de servicii, de la cele de management al documentelor pentru mediul de birou, la scanarea şi arhivarea tuturor documentelor pe care le folosesc companiile pentru comunicarea internă şi externă. Utilizând aceste servicii, companiile obţin reduceri de costuri de până la 30% şi pot să îşi scadă impactul asupra mediului cu până la 90%.

„În ultimii ani, nu numai companiile mari, dar din ce în ce mai multe întreprinderi mici și mijlocii au realizat că folosind serviciile de management al documentelor nu doar îşi ușurează activitatea zilnică, ci îşi reduc costurile și îşi cresc productivitatea pe termen lung”, a adăugat Gabriel Pantelimon, General Manager, Xerox România.

Astfel, în 2012, Xerox a lansat Xerox Partner Print Services (XPPS), un program care oferă sprijin IMM-urilor prin intermediul rețelei de parteneri acreditaţi. Afacerile mici și mijlocii au acces la tehnologii performante, la suport tehnic permanent și la sisteme de control și securizare a datelor.

Un an mai târziu, Xerox a introdus serviciile de marketing şi comunicare, care urmăresc să optimizeze procesul de comunicare şi să reducă semnificativ costurile prin eficientizarea, automatizarea şi administrarea întregii activităţi, folosind tehnologiile, instrumentele software şi soluţiile complexe din portofoliul companiei.

În 2014, Xerox a lansat o nouă abordare privind serviciile sale de management al documentelor, structurată în trei etape: evaluare şi optimizare, securizare şi integrare, automatizare şi simplificare. Procesele și instrumentele propuse în fiecare stadiu ajută companiile să lucreze mai inteligent, să își crească nivelul de productivitate, să comunice mai ușor cu clienții și să utilizeze informaţiile mai eficient, totul pentru pentru a-și gestiona mai bine afacerea.


Pentru a fi in permanenta la curent cu ultimele noutati si informatii din domeniu,

aboneaza-te gratuit la Newsletter !


Alte articole din Companii


focality
Renault Megane



 
Analiza
De la digitalizarea socială la modelele disruptive de business
crahmaliuc_radu.bmp
Conceptul Internet of Everything (IoE) poate fi privit ca un al patrulea val în evoluția Internetului, de la prima undă a stabilirii unor conectivități, la valul care a cuprins economia în rețea, urmat de larga adopție a experiențelor Web. Următoarea decadă va fi dominată clar de fenomenul Internet of Everything care conectează oameni, informații și procese cu tot ansamblul de implicații sociale și de business. Aceasta va induce oarece mutații în schema clasică de competențe IT de la nivelul unei organizații, care va avea nevoie de un CDO (Chief Data/ Digitization Officer) care să aplice analiticele necesare pentru a transforma datele într-un flux dinamic de inteligență care se va integra cu alte fluxuri și procese într-o lume tot mai guvernată de informații. >> Citeste
Compania Saptamanii
Xerox aniversează 18 ani de prezență pe piața din România
xerox_5.jpg
Xerox, lider global pe piața serviciilor de management al documentelor şi de gestionare a proceselor de business, aniversează 18 ani de când oferă soluții complete pentru optimizarea fluxului de lucru cu documentele companiilor de toate dimensiunile și clienților individuali din România.
“Noi, la Xerox, am anticipat în permanenţă evoluţia pieţei şi nevoile clienţilor noştri, prin urmare suntem prima companie din ţară care, la sfârşitul anilor ‘90, am venit cu servicii privind managementul documentelor și al proceselor de business”, a spus Gabriel Pantelimon, General Manager, Xerox România. >> Citeste

Interviu
Aurel Băloi, Director General, Intergraph Computer Services: ”Lumea Geospațială 13”
Baloi_Aurel.jpg
Aurel Băloi, Director General, Intergraph Computer Services, a avut amabilitatea să ne vorbească despre cea de a 13-a ediție a evenimentului “Lumea Geospațială” și despre stadiul pieței românești și provocările momentului în domeniul sistemelor informatice geospațiale (GIS). >> Citeste
Eveniment
Cea de-a treia ediție SmartWeb Conference are loc pe 21 și 22 septembrie
smartweb2015.jpg
Anul acesta, SmartWeb Conference revine pe 21-22 Septembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, cu doua zile pline de informatii, noi idei si sfaturi practice despre CSS, Responsive Web Design, HTML5 & CSS3 si Java Script. >> Citeste

Vizitatori
counter

Powered by  Bitdefender